Uwaga
  • Lack of access rights - File 'http:/encrypted-tbn1.gstatic.com/images'
  • Lack of access rights - File 'http:/encrypted-tbn1.gstatic.com/images'

Informacja KAAS - wczasy w Niechorzu

Powiększ Czcionkę:
                          KAAS
                                                        
 
                                                 INFORMACJA   -  zwrot za wczasy w Niechorzu
 
 
Zaliczka wpłacona na rezerwację miejsc odwołanych wczasów została przez kierownictwo ośrodka  -    ZWRÓCONA  -
Ze względu na trwającą epidemię i remont budynku KSON  - na dzień dzisiejszy
zwrot wpłat za wczasy może być dokonany przez podanie   swojego   KONTA 
Odbiór  osobiście nie wcześniej jak po 15 sierpnia.
 
Telefon kontaktowy
tel.    Ewa   -    514657745     lub  email   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Odwołanie wycieczki 16.07.2020 r

Powiększ Czcionkę:
 KAAS
 
                          WYCIECZKA do DZIERŻONIOWA I WOJSŁAWIC
 
      16.07.2020 r zostaje odwołana z powodu braku odpowiedniej ilości chętnych na wyjazd .                                                
                                                              
 

Wczasy Niechorze

Powiększ Czcionkę:
KAAS
 
 
W związku z trwającą epidemią koronawirusa wczasy do NIECHORZA zostają odwołane.
Zwrot wpłaconych zaliczek będzie realizowany po otrzymaniu zwrotów finansowych, które
zostały przelane na konto Ośrodka  Wczasowego w celu rezerwacji miejsc.
O możliwości dokonania zwrotów wpłat będziemy informować w późniejszym terminie.
Informacje po tel. 691 730 204

Informacja o wycieczce 05.06.2020 r

Powiększ Czcionkę:
KAAS
 
 
 
 
 
 
Ze względu na przedłużającą się epidemię koronawirusa wycieczka w dniu 05.06.2020r
 
do BROUMOV /Czechy/ zostaje odwołana.
 
Zwrot wpłaconych zaliczek będzie realizowany po wznowieniu dyżurów w siedzibie Stowarzyszenia
 
 
KAAS.
 
Informacje pod nr tel. 691 730 204

Życzenia Świąteczne 2020 r

Powiększ Czcionkę:

Znalezione obrazy dla zapytania kartka wielkanocna                   

Pełnych zdrowia, radości, pokoju  

                                                                Świąt Wielkiej Nocy

                                                      oraz wiele pomyślności i sukcesów

                                                                       Życzy Państwu

      Zarząd Karkonoskiej Akademii Aktywnych Seniorów

Informacja turystyczna

Powiększ Czcionkę:

KAAS      

 

Ze względu na epidemię koronawirusa planowana wycieczka do Czech  Bożkov-Turnov
 
dnia 23.04.2020 r zostaje odwołana.
 
Wycieczka Wielkopolska - Kujawy w terminie 04.05.- 09.05.2020 r zostaje przesunięta na inny termin
 
tj. 21.09.-26.09.2020 r
 
 
informacje tel. 691 730 204
 

 

Odwołanie Walnego Zebrania KAAS

Powiększ Czcionkę:

     KAAS      

 

                           Zarząd KAAS odwołuje IX Walne Zebranie Sprawozdawcze dnia 25.03.2020 r.

 

                  o godz . 10.30 w Karkonoskiej Państwowej Szkole Wyższej w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18 -

 

                   Aula Rektoratu  ( Sala Rektorska) 

                

              Powodem tej decyzji jest zamknięcie wszystkich uczelni do dnia 25.03.2020 r przez władze Państwa Polskiwego

 

                spowodowane  koronawirusem.

 

 

              O innym terminie Walnego Zebrania zostaną Państwo powiadomieni.

 

                                                                                           Przepraszam

 

                                                                                                                       Prezes KAAS

                                                                                               Lech rataj

                  

Informacja o odwołaniu spotkań

Powiększ Czcionkę:

 

KAAS

 

Zarząd KAAS odwołuje spotkania z cyklu " III czwartek każdego miesiąca " od miesiąca marca do końca czerwca z powodu remontu Karkonoskiego Sejmiku Osób Niepełnosprawnych.Po zakończeniu remontu zostaną Państwo powiadomieni o  terminach spotkaniach.

 

Odwołujemy ze względu na epidemię koronawirusa:

Zajęcia na basenie - Termy Cieplickie do odwołania.

 Dyżury biura KAAS pok 13.

 

Ustalamy dyżury telefoniczne.

Irenka nr  609 223 503 - sprawy księgowe, wczasy.

Danusia nr.691 730 204 - sprawy wycieczek,wczasy

Ewa       nr.514 657 745 -  sprawy składki członków KAAS

Prezes KAAS  nr.698 370 092

kontakt email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przepraszamy i życzymy dużo zdrowia.

 

                                                                             Prezes Karkonoskiej Akademii Aktywnych Seniorów

                                                                                                        Lech Rataj

IX Walne Zebranie KAAS 25.03.2020 r

Powiększ Czcionkę:

 

KAAS

 

 

             Zarząd KAAS zaprasza Członków Stowarzyszenia na IX Walne Zebranie Sprawozdawcze  dnia 25.03.2020 r.

 

              o godz . 10.30 do Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18 -

 

               Aula Rektoratu  ( Sala Rektorska).

 

 

Dojazd na IX WALNE KAAS:

 

z Zabobrza - autobusem linii nr 12;

z miasta - autobusem linii nr 1;

z Cieplic - autobusem linii nr 23.

Należy wysiąść z autobusu na przystanku o nazwie: Anieli Krzywoń i przejść ok. 100 m

 

                                                                       PORZĄDEK   IX WALNEGO                                                                                                                                          ZEBRANIA CZŁONKÓW  KARKONOSKIEJ AKADEMII AKTYWNYCH SENIORÓW             
                                                                     dnia  25 marca  2020r.
 
 
      1.Otwarcie zebrania.
      2.   Stwierdzenie prawomocności zebrania:
             a/  stwierdzenie  quorum  - ważności zebrania w pierwszym  terminie na podstawie listy 
                  obecności – Komisja Skrutacyjna
             b/ w przypadku braku quorum ogłoszenie zebrania w drugim terminie – Przewodniczący.
      3.  Wybór Przewodniczącego zebrania i protokólanta- głosowanie
      4.  Zatwierdzenie : 
          a/ regulaminu obrad - głosowanie
          b/ porządku zebrania - głosowanie
      5.   Wybór Komisji Skrutacyjnej       – głosowanie
      6.   Wybór Komisji Uchwał i Wniosków- głosowanie.
      7.   Przedstawienie sprawozdań z Realizacji Planu Działalności KAAS  zakresie 
            finansowym   i rzeczowym  za   rok 2019 
       8.   Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z zakresu merytorycznej  działalności  finansowej
            KAAS  za 2019r.
       9.  Dyskusja nad sprawozdaniami. 
                                                                                                                                       
      10.  Głosowanie i podjęcie  uchwały  o udzieleniu absolutorium dla Zarządu .   
      11.  Przedstawienie Planu działalności KAAS   zakresie  finansowym   i rzeczowym  
             na   rok 2020 
      12.  Dyskusja nad przedstawionym planem.
      13.  Głosowanie i podjęcie  uchwały  zatwierdzającej plan działalności KAAS na 2020r.
      14. Informacja o działalności bieżącej Zarządu
      15.  Wolne wnioski.
      16.  Przedstawienie podjętych uchwał i wniosków przez Komisję Uchwał i Wniosków
    
      17.  Zakończenie  zebrania
 

 

Spotkanie czwartkowe luty 2020 r

Powiększ Czcionkę:

                   Notatka ze SPOTKANIA CZWARTKOWEGO Członków KAAS  w dniu 20 lutego 2020 roku.

 

     Spotkanie z Dominiką Jagielską – Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumenta w Jeleniej Górze odbyło się w ramach realizowanego od kilku lat cyklu „bezpieczny senior”. Temat spotkania „Zagrożenia w obrocie konsumenckim” przedstawiony został w aspekcie naszego bezpieczeństwa na rynku usług.       O czym należy wiedzieć, o czym należy pamiętać, żeby nie ulegać ponętnym pokusom wszechobecnej reklamy, natrętnych telefonów i sms-ów? Jakie zagrożenia na rynku towarów i usług czyhają szczególnie na osoby starsze? Problemem powszechnym okazują się najczęściej skutki decyzji podjętych na pokazach oferujących różnorodne sprzęty, przedmioty i urządzenia organizowanych w Jeleniej Górze między innymi w hotelu Europa, Merkury, Feniks. Telefony z zaproszeniem i zapowiedzią atrakcyjnego prezentu okazują się tylko przynętą. Manipulowani przez specjalistów od sprzedaży podpisujemy umowy, których często nawet nie czytamy i okazuje się, że dokonaliśmy zakupu, za który należy zapłacić wygórowaną wysoką cenę. Czujemy się oszukani. I co wtedy należy uczynić? Zawsze można odstąpić od podpisanej umowy w terminie 14 dni od podpisania umowy. W sprawie odstąpienia od umowy należy skonsultować się osobiście z Rzecznikiem Praw Konsumenta, który wskaże kolejne kroki postępowania według obowiązującej procedury.       I dobra rada dla osób, które lubią uczestniczyć w pokazach jest następująca:       chodzić na takie imprezy bez dowodu osobistego.

       Podczas żywej dyskusji przedstawionych zostało wiele drastycznych przykładów osobistych porażek, pułapek i nawet oszustw, jakich doświadczyli uczestnicy spotkania. Z uczuciem ulgi została przyjęta informacja o złożonym projekcie Ustawy regulującej zasady organizowania pokazów.

     Kolejnym zagrożeniem przedstawionym przez Panią Rzecznik, z jakim spotykamy się dość często, jest reklamacja na wadliwe produkty. Należy przede wszystkim wiedzieć, iż każdy z nas ma prawo do reklamowania zakupionego produktu. Należy również wiedzieć, co powinna zawierać składana reklamacja: przedmiot zakupu, data zakupu, jaka wada, jakie są nasze żądania. Określić należy, czy odstępujemy od transakcji i oczekujemy zwrotu pieniędzy, czy obniżenia ceny, czy naprawy, czy nowego produktu. Należy również pamiętać, że gwarancja nie zawsze gwarantuje dobrą jakość.

       Pani Rzecznik uświadomiła nam, że my nie musimy znać przepisów mając prawo do reklamowania produktów zarówno tych, które posiadają gwarancję jak też tych produktów, które gwarancji nie posiadają. Istnieją bowiem dwie odrębne podstawy reklamacji wad towaru: rękojmia /zawsze/ i gwarancja /jeżeli została udzielona przez gwaranta/. Do konsumenta należy wybór podstawy składania reklamacji. Przedsiębiorca nie może zmienić decyzji konsumenta.

     Nasz zakończenie Pani Rzecznik wyposażyła uczestników spotkania w broszury i ulotki: „RĘKOJMIA I GWARANCJA”, „JAK SOBIE PORADZIĆ   z biernością przedsiębiorcy?, „JAK RADZIĆ SOBIE z windykatorem i komornikiem?

                                                                                        MJ